wtorek, 25 października 2016

Jestem kierowcą- chcę Cię widzieć.

Dziś ważna rzecz.Jestem kierowcą i wiem jaka jest widoczność na drogach po zmroku.Dlatego bardzo podoba mi się akcja w szkole F."Odblaskowa szkoła".Dzieci uczą się po co są odblaski,dostają rożne wisiorki,kupują kamizelki itd...A dziś mają odblaskową dyskoteke,gdzie biletem wstępu ma być oczywiście odblaskowy drobiazg-bransoletka,kamizelka lub nawet cały odblaskowy strój.A my co? Krawat!!! Z racji moich kiepskich ostatnio możliwości, krawat został uszyty ręcznie, z materiału ze starej kamizelki.Gumka to oczywiście mój patent ze starej teczki na rysunki.Kiedyś pokaże Wam jak robić maski dla dzieci.Wtedy gumka nieodzowna.


Mam nadzieję,że F.będzie zadowolony
 i ,że będzie czuł się wyjątkowo i oryginalnie.
Ps.Z innej beczki.Pamiętaj o ubezpieczeniu auta ! Pij activie i jedz morele.Tyle na dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz