piątek, 28 października 2016

Halloween na szybko ;)

   Zabawa to zabawa.Głośne dzieci,wspólne drążenie dyni,oczywiście bieganie,kostiumy mile widziane,chrupki na dywanie,stos szklanek ,itd.Tym razem to nie ja,ja tylko oddaje dzieci.Niech się bawią.Wciąż jestem uziemiona ,więc musiało być szybko,łatwo i bez szycia na maszynie.Pomógł niezawodny jak zawsze klej Magic.Myślę,że sam pomysł jest fajny i może się okazać pomocny przy różnych okazjach,bo dynie i nietoperze można zamienić na inne rzeczy. WIOSNA,LATO-przyklej liście i kolorowe kwiaty.   WALENTYNKI-nieodzowne serduszka,brokat,buźki.   DYSKOTEKA-odblaskowe akcenty.Pięknie świecą w przyciemnionym klimacie. Itd,itp...
 Przygotuj ozdoby które chcesz przykleić.Ja użyłam zwykłego kolorowego papieru.
 Z pomocą pana Magica przyklej je na koszulke.Gotowe!
 Oczywiście wiesz,że ozdoby po imprezie będą zniszczone,zwłaszcza,że to papier i ,że to szalejące dzieci.Inaczej zachowa sie ozdoba,gdy zrobisz ją z polaru.Tu przykład:
To koszulka dla F.na zabawe w zerówce.Po przyklejeniu ,literki dalej się trzymają.Czasem nie mamy czasu i wtedy warto skorzystać.Dzieciom się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz